Vil du også af med de små linier?

Jeg lovede for et stykke tid siden at komme med en update omkring min brug af de dyre dråber fra islandske BioEffect, så her kommer den! Jeg vil starte med at sige, at jeg overordnet er ret tilfreds med dette produkt, der er meget drøjt i brug, og som har haft en positiv effekt på min ansigtshud!
Jeg havde købt en mindre prøve af EGF serummet og det holdt til cirka 2 måneders brug. I de første uger kunne jeg ikke rigtigt se eller mærke nogen forskel, men efter de to måneders brug, kan jeg se, at min hud har fået mere fugt. Jeg har også bemærket, at de linjer omjeg havde om munden faktisk er blevet mindre! Linjerne om munden, var mere begyndende linjer, end de var permanente rynker. (De første linjer man får i ansigtet, kan oftes skyldes tørhed, og derfor kan man udskyde deres udvikling og permanente ophold i ens ansigt, ved netop at få fugtet huden ordentligt).
Jeg kan især se på billeder af mit ansigt, at linjerne ikke længere er så tydelige – Det er jo ”glæden” ved at være blogger, at man dagligt får set sit fjæs helt close up på computeren. Man kan virkelig zoome ind på ubehageligherder som urenheder, porer og ikke mindst linjer i ansigtet. Derfor er det rart at se, at linjerne omkring munden er blevet mindre, og det tilskriver jeg blandt EGF serummet. Jeg tror nu også, at mit brug af denne Dermaroller har haft en positiv indvirkning på de nu mindskede linjer.
Så har du overvejet EGF serummet, synes jeg du skal slå til. Dog synes jeg, at man skal have et par linjer i ansigtet, før det er de 865 kroner værd, som serummet koster.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

10 DÅRLIGE VANER JEG GØR ALT FOR TIT!

Finally – the perfect white wide pants!

SLÅ-OM-KJOLE