10 DÅRLIGE VANER JEG GØR ALT FOR TIT!


Kender I det når man gør nogle dårlige vaner alt for tit? Det kender jeg alt for godt til! Man går det jo nærmest hver eneste dag, nogen af de dårlige vaner er dog værre end andre.
  1. Det var rigtig slemt da jeg var yngre, så sker det dog ikke så tit. Om morgenen når jeg stod op, tog tøj på og spiste morgenmad. Efterfølgende lagde jeg mig ind i min seng og satte væguret til 15 min før jeg skulle ud af døren. Det er virkelig en dårlig vane.
  2. Når jeg kommer hjem fra skole/arbejde er jeg rigtig god til at ligge mig på sofaen og falde i søvn. De daglige gøremål bliver derfor ofte flyttet.
  3. Jeg drikker alt for meget sodavand!
  4. Jeg er utrolig god til at ligge mit tøj på gulvet. Bestemt ikke godt for mit tøj!
  5. Bland selv slik. Næsten hver eneste fredag. Det er jo lige før at det er ved at blive et ritual.
  6. Jeg formår sjældent at fylde opvaskeren helt op og så alligevel glemmer jeg halvdelen af det der står rundt omkring, fx inde i stuen står et glas.
  7. At jeg er alt for god til at købe for mange film. Vi har jo ikke plads til dem!
  8. Det er kun en gang imellem at jeg spiser morgenmad. Jeg kan godt forstå at jeg hurtig bliver sulten nogen gange.
  9. At jeg bruger min mobil alt for meget! Jeg ved jo nærmest ikke hvordan jeg har levet før uden en iPhone. Den følger mig i tykt og tyndt.
  10. Når jeg går i skole er jeg ALT for god til at købe mad i kantinen selvom jeg har madpakke med. Dårlig vane!
Har I nogen dårlige vaner?

Læs også:

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Finally – the perfect white wide pants!

Guide til nem og super effektfuld makeup