THINGS I LIKE #1 – SOUP STONE, SATC, ODENSE & BLOMSTER.

Jeg ELSKER sådan nogle indlæg hos andre bloggere, så derfor vil jeg også gøre det! Jeg tænker at det er lidt forskellige emner jeg tager op hver gang, så jeg håber at I vil følge med her også. Lidt senere i dag vil jeg tage til antik messe/kæmpe loppemarked også i aften skal jeg til 18 års fødselsdag.

Weekenden startede godt i går med takeaway fra Soup Stone. Jeg prøvede deres goulash suppe og den kan jeg kun anbefale hvis I kommer på de her kanter. Efterfølgende gik jeg i brugsen og købte en flaske vin til mig selv. Aftenen brugte jeg på at se SATC – the movie. Favorit filmen over dem alle.

Regnfuld Odense. Vejret har været utrolig skiftende de sidste par dage, men regnvejr kan altså også være smuk på en kold vinterdag. Hellere det end sne.

Den flotteste plakat der findes ;) Hehe. Hr.Kæreste købte i sidste uge denne smukke plakat fra Vissevasse. Jeg har efterhånden også fablet om den i laaang tid.

Jeg ved ikke om jeg vil kalde mig selv for en romantiker, men flotte blomster i pæne farver (og gaver, hvis man da skal all in) siger jeg altså ikke nej til. Overstående er altså utrolig smukke.

For et par uger siden var jeg til et bloggerevent med Duolac. I den forbindelse lavede vi lækre juicer og jeg prøvede at efterligne den mit hold havde lavet. Lidt svært, men det lykkes nogenlunde.



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

10 DÅRLIGE VANER JEG GØR ALT FOR TIT!

Finally – the perfect white wide pants!

Guide til nem og super effektfuld makeup