A GIRL CAN DREAM

Jeg har på fornemmelsen at februar bliver en lang måned. Shoppe budgettet er bestemt ikke særlig stort lige for tiden. Der hvor jeg er ansat har de glemt at trække feriepenge, så det skulle jeg så lige betale i denne måned, øv! Men altså derfor kan man jo godt drømme lidt alligevel efter nogle pæne ting. Jeg har fundet lidt forskelligt hos Asos.
1. Pæn sweater med den fineste ryg detalje fra River Island. 2. Oversize skjorte kjole i sort fra Monki. 3. Pæn nederdel fra Asos. 4. Pæn kjole fra Asos med flæse detaljer i den fineste navy farve. 5. Smuk kjole fra Asos. Perfekt til en kommende fest. 6. Khaki grøn jakke fra New Look. Perfekt til forår/sommer perioden. 7. Kjole fra Vero Moda i det smukkeste blomster print. 8. Pink lace kjole fra Glamorous. 9. Enkel sort kjole fra Asos.


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

10 DÅRLIGE VANER JEG GØR ALT FOR TIT!

Finally – the perfect white wide pants!

SLÅ-OM-KJOLE