NU MED EGET DOMÆNE

Nu med eget domæne 🙂

Som I jo ved så startede jeg op med at blogge igen for et par uger på Nouw. Jeg var glad for det den første uge, men fandt hurtigt ud af at der var mange ting jeg ikke kunne når man er en del af et større bloggernetværk. Primært ville jeg gerne ændre designet på bloggen og det var stort set umuligt og få lov til.

Jeg kunne hvert fald ikke ud af det. Derfor tog jeg hurtigt beslutningen om at jeg gerne ville blogge for mit eget domæne og være den der selv bestemmer over mit design og udseende. Jeg har lært lidt igennem tiden og dette tema var jeg ret glad for sidst jeg bloggede, så det var lige til at gå til.

Jeg er glad for at jeg tog beslutningen om mit eget domæne hurtigt efter at jeg startede med at blogge igen. Det har givet en ro til at man selv helt kan bestemme hvad man gerne vil med sit design. Som jeg skrev til at starte med da jeg startede bloggen op igen, så har jeg savnet at blogge her inden for de sidste par måneder. I starten var det befriende at man ikke skulle tænke på bloggen, men jeg har altså brug for at dele mine tanker igen med jer. Jeg synes det er hyggeligt at være en del af noget fælles og at vi sammen kan inspirere hinanden og komme med gode inputs.

Som I kan se så har jeg ændret en del i designet i forhold til over på Nouw. Jeg håber at I kan lide det. Det er selvfølgelig stadigvæk under opbygning for jeg er jo lige startet med at blogge igen. Den gamle blog er væk og vi er nu klar til at starte på et nyt eventyr.


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

10 DÅRLIGE VANER JEG GØR ALT FOR TIT!

Finally – the perfect white wide pants!

Guide til nem og super effektfuld makeup