SOMMER FAVORITTER

Jeg har fundet nogle sommer favoritter, som jeg godt kunne tænke mig at få købt inden der er afrejse til Berlin. Ville det ikke være fantastisk at rende rundt i nogle af de sager? Nogle af tingene er forholdsvis billige, men andre handler det lidt om at investere i produktet. Jeg ved godt at tøj ikke har den store værdi, men måske vil noget af det vil holde lidt længere tid hvis det er kvalitet. Det er selvfølgelig også forskelligt hvordan vi definere kvalitet, men jeg synes ofte at pris og kvalitet hænger sammen.
  • 1. er helt tosset med den fine top med crossaint fra Ganni. Jeg synes altså at den er ret cool lavet og kunne være noget fin her til sommeren. Nok er jeg ikke vild med at spise dem, men de er nu altså rigtig fine i denne sammenhæng.
  • 2. slå-om-kjoler er altså det helt store hit denne sommer. Jeg synes at det er alle vegne i forskellige udgaver. Det er så fint og meget flatterende på ens krop. Det er vi jo fan af når man som mig har lidt ekstra på sidebenene. Denne sag er fra Ellos. Synes den er lidt dyr, men man kan sagtens finde nogle fine alternativer.
  • 3. jeg har altid været vild med pæne og lækre cardigans. Jeg bruger det stort set hver dag og det er fantastisk lige at hive sådan en over sig. Kan altid gøre ens outfit mere lækkert. Denne sag er fra Soaked in Luxury og jeg synes det er så fint med korte ærmer nu her det er sommer.
  • 4. jeg har altså et eller andet for røde kjoler i denne sommer. Og blomster. Den jeg har fundet til denne collage er fra Mango og koster sølle 150 kr. Den holder så længe den kan, men den er nu stadigvæk ret fin.
  • 5. jeg er ret vild med de røde sko fra & Other Stories. Det er efterhånden et par år siden, at jeg sidst har købt noget derfra, men de her sko er jeg ret vilde med.
Har I nogen favoritter?



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

10 DÅRLIGE VANER JEG GØR ALT FOR TIT!

Finally – the perfect white wide pants!

Guide til nem og super effektfuld makeup