Finally – the perfect white wide pants!

Endelig fandt jeg nogle hvide brede bukser, der levede op til alle mine krav, og som havde en rimelig pris:-) Buskerne er fra COS og er perfekt loose fit. Desuden er de ikke gennemsigtige på måsen, som mange af de andre hvide bukser jeg har prøvet, har været det – Jeg er sgu ikke modig nok til at flashe undertøj hele sommeren, og kan ikke lige overskue at skulle til at investere i Spanx endnu :-) Så er glad for, at jeg endelig fandt et par ikke gennemsigtige hvide bukser!
Finally found the perfect wide white pants- the best part about these pants from COS is although they are white they are not see-through as all the other white pants i have tried on lately. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

10 DÅRLIGE VANER JEG GØR ALT FOR TIT!

SLÅ-OM-KJOLE