HVERDAGSMAKEUP

Der er et par stykker der har spurgt ind til hvad jeg bruger af hverdagsmakeup


Der er et par stykker der har spurgt ind til hvad jeg bruger af hverdagsmakeup. Det er faktisk begrænset hvad jeg bruger i min hverdag, når det kommer til makeup og det er faktisk langt fra hver dag at jeg bruger makeup. Desuden er mit hud også ret sart. Og meget lys. Tendens til rødme og i foråret fik jeg konstateret rosaca. Så jeg føler virkelig at jeg gerne vil forsøge at passe så godt så muligt på min hud. Min makeup er nok også rimelig neutral.

Jeg har nogle faste produkter, som jeg stort set altid bruger. Jeg er dog også nysgerrig indenfor makeup verden og søger gerne efter noget inspiration til noget nyt. Jeg har også en blanding af dyrt og billigt makeup. Jeg kan selvfølgelig godt mærke forskel nogen gange på produkterne, men jeg har ikke et specielt mærke jeg går efter.

Her kan I se hvad jeg har i min makeup for tiden, som er en god blanding af gamle sager som jeg har købt på ny hver gang produktet er løbet tør og nye produkter, som hurtigt er blevet mine favoritter.
Min hverdagsmakeup:
  • Makeuppung fra Zoella. Min makeuppung er købt i Hamburg. Det er vist en eller anden stor youtuber, der har designet den. Jeg synes bare at den var så fin og perfekt til at have i tasken, hvis man har brug for lidt på farten.
  • La Roche-Posay Solcreme. Jeg bruger solcrema med høj faktor (faktor 50) i ansigtet hver dag. Min hud er meget lys og derfor har den jo en tendens til rødme.
  • Bioderma Senibio AR. Denne creme bruger jeg også hver dag. Den er vel slags en primer også er det også en anti-redness creme. Desværre har jeg kun kunne finde den i udlandet, så jeg køber altid et lager med hjem.
  • Mac Studio Finish Concealer. Bruger jeg også hver dag. Især under øjnene og omkring næsen har jeg altså brug for og have lidt concealer der.
  • Mac Studio Fix. Denne pudder bruger jeg også hver dag. Faktisk har den en god dækkeevne. Bruger helst ikke foundation til hverdag. Det er mest hvis jeg har planer eller når vi skal i byen.
  • Alterra Blush. Naturkosmetik jeg har købt i Tyskland. Utrolig fin og neutral blush, hvis jeg gerne vil have lidt glød i kinderne.
  • Bourjois Glossy Lipstick. En nude læbestift der fugter læberne er også et must for mig. Det skal helst være ‘your lips but better’.
  • Alterra Mascara. Den bedste mascara til mine øjenvipper. Den er helt perfekt og giver de bedste vipper.
Læs også:



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

10 DÅRLIGE VANER JEG GØR ALT FOR TIT!

Finally – the perfect white wide pants!

Guide til nem og super effektfuld makeup