Tænker du også på, hvad A-vitamin kan gøre for din hud?

Takket være denne dygtige dame har jeg fået fat i et super tilbud på Akademiklinikens Pure Active serum, som er et eksfoliernede serum, der virkelig skulle sætte gang i huden på grund af dets indhold af blandt andet A-vitamin.
Udover serumet indeholdt pakken også fine prøver fra Bliss, en lækker øjencreme fra Pai, og den fineste mintfarvede neglelak fra Essie. Så jeg var i beautyhimlen, da postmanden kom med denne pakke.
Pure Active serum er som sagt et eksfolierende serum, der indeholder aktive ingredienser. På grund af det høje AHA (alpha-hydroxy-acids) indhold hjælper serumet huden til at komme af med de døde hudceller og kickstarter ny cellefornyelse i huden, derved skulle fine linjer og pigmentpletter bliver mindre synlige. Serumet er meget skrapt, og fordi det indeholder A-vitamin, er det meget vigtigt, at man bruger godt med solbeskyttelse om dagen, fordi huden er ekstra følsom efter brug af Pure Active serum som man kun skal påføre om aftenen!
Man skal kun bruge serumet 3-4 gange om ugen og som sagt kun om aftenen. Først skal man (selvfølgelig) rense huden godt, dernæst bruger man et par dråber serum på ansigt og hals efterfulgt af ens sædvanlige natcreme og øjencreme. Jeg har tænkt mig at bruge serumet, efter jeg har brugt min dermaroller for at få bedst mulig virkning ud af serumet. Dog vil jeg være meget opmærksom på, om det bliver for skrap kost for min hud.
Ved du allerede, at du har en sensitiv hud, er dette serumet nok ikke noget for dig – men har du en normal hud, er jeg sikker på, at din hud også kunne bruge et lille wake up call, og det tror jeg bestemt, Pure Active serum nok skal sørge for :-)

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

10 DÅRLIGE VANER JEG GØR ALT FOR TIT!

Finally – the perfect white wide pants!

SLÅ-OM-KJOLE