Solbeskyttelse der fungerer

Så kom solen frem igen! Og ja det betyder at bøllehatten er kommet frem, også selvom jeg nogen gange, synes jeg mere ligner en tosset gammel dame end en smart youngster (Uf der lød jeg virkelig gammel)
Men ja ja hovedet er i skyggen, og nu med faktor 50 fra min nye Vichy solcreme. Jeg har før brugt en anden Vichy ansigtssolcreme, som jeg var rigtigt glad for, men den var kun faktor 30, så derfor har jeg investeret i denne her med faktor 50. Denne solcreme er meget lækker og fugtende, lidt ligesom en ansigtscreme. Desværre er den lidt tykkere i det, end den jeg før har prøvet. Derfor giver den altså et lidt hvidt skær i ansigtet. Jeg synes dog, det hvide skær forsvinder efter et stykke tid, og den er som sagt, meget let i konsistensen, hvilket man ikke oplever så ofte med solcremer, der har så høj en faktor. Så jeg er tilfreds med mit køb. Desuden kan man jo dække det hvide skær med makeup :-) Jeg plejer nemlig altid, at lægge solcremen efter jeg har lagt min sædvanlige dagcreme, og derefter lægger jeg makeuppen.
I ved det sikkert, men husk nu når I køber solcreme, at kigge efter en med både UVA og UVB beskyttelse i. Således bliver du både beskyttet mod de stråler, der kan gøre dig forbrændt (UVB,) og de stråler der foresager aldring i huden (UVA).

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

10 DÅRLIGE VANER JEG GØR ALT FOR TIT!

Finally – the perfect white wide pants!

SLÅ-OM-KJOLE